måndag 30 april 2012

Valborg

                                                                        God kväll!
                                            Idag har vi slitit hårt och nu är vi helt slut här hemma.
               Blev mycket gjort dessa dagar! Imorgon ska vi åka till Falun så då blir det mycket roliga bilder.

 Rosa sitter i en korg som vi har på byrån i hallen, senare på kvällen så sov hon även i den! Världens underbaraste katt, även fast hon hade ner en jätte fin ljushållare idag......

                                                                          Sötnos!

Sydde lite egna kuddfodral av lite typstumpar.

Förra veckan bakade jag och mamma ett super gott bröd! :)

Min mamma och pappa håller ju som sagt på att sälja huset i Sätra och därför har vi hållt på och fixa lite smågrejer. Bland annat gjorde vi en liten fondvägg i vardagsrummet och jag fick äran att välja tapet på, och den här blev mitt val, kommer bli super fint!

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen idag Johanna nu kan du se bilderna på min blogg från dagens avverkning.
    Kram Lena

    SvaraRadera