onsdag 11 april 2012

Förändring

Hej!

Idag har varit en dag som jag har kommit på en väldigt stor grej med mig själv.
Jag har äntligen kommit på vad det är jag vill syssla med när jag blivit "stor".

Jag har planer, och jag har mål. Dom ska förverkligas, och det ska jag se till.
Från och med nu ska jag inte göra något annat än att förverkliga mina drömmar.
Önska mig lycka till :)


Nu är påsken slut och det har varit en riktig härlig påsk i år. En tripp till Härnösand för att fira Gunhild som fyllde 80 år. Blev även  ett 65-års firande innan och då gjorde jag härliga påsk cupcakes (se bild). Det får bli en ny påsk tradition!

Från boken: Hello Cupcake!

Här hemma håller  vi på att lägga nytt vardagsrumsgolv. Det blir jätte fint!
Nu ska jag gå och titta till maten, tortellinigratänt, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar