lördag 14 april 2012

Lördagssol!

Vilken härlig dag det har varit!
Imorse så åt vi en god frukost sen så tog vi en springtur vilket var väldigt skönt, känns bra att man har kommit igång igen.
Igår på förmiddagen var jag till min syster och klippte alla barnen och nu för ett litet tag sen så klippte jag Robert, han var väldigt långhårig... Just nu tittar vi på lite hockey och snart blir det tacokväll, mums!

Imorgon åker jag nog till min svägerska Pernilla en sväng, vi ska ha pysseldag :)
Ni får se vad vi ska pyssla imorgon.
Blir nog en sväng in på jysk också där jag har kollat in lite hallmöbler. Jag är splittrad hur jag vill att det ska se ut där.. Helst av allt skulle jag vilja tapetsera också men det får jag inte, haha!

Ha en fortsatt trevlig helg alla. Må gott, Lev gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar