torsdag 8 mars 2012

Torsdagspul


Den här veckan har det hänt mycket kul :)

I måndags åkte jag och mamma till Gävle för att hälsa på Jonas, det var jätte trevligt!
Först åkte jag och mamma till Valbo för att kika lite på IKEA och på köpcentrumet.
Såklart fick vi lov att gå in på fyndhörnan och titta och där hittade jag en jätte fin servis, med bara tallrikar, (6 st flata, 6 st djupa och 6 st assietter). Allting kostade 249 kr. Fick det av mamma men dessa ska jag bara använda som finporslin, de står fint placerade i vitrinskåpet nu!

Träffade den här tjejen i tisdags! Vi hann med att ta ut mitt löshår och gå på en liten skogspicknik med varm o´boy och tuttul, jätte mysigt. Vi tog även Lina med oss :)
Senare på kvällen vart jag bjuden på middag hemma hos Anna för Madde skulle sova där, det var jätte trevligt. Vi unnade oss ett glas vin till och med :)

Igår blev det en sväng till Erikshjälpen med Maj och jag hittade faktiskt lite fynd.
Två stycken krukor med änglar på och två stycken lampor som kostade 50 kr styck (dessa kommer från IKEA, heter ORGEL och kostar egentligen 199 kr styck.)

Idag ska jag bara ta det lugnt och fixa iordning lite här hemma tills vi ska renovera badrummet. Har tvättid på eftermiddagen så det blir nog full rulle iallafall. Sedan vid 17 har vi möte på banken.

Imorgon blir det en hel dag hos mamma i Sätra, ska hjälpa henne lite!
Rosa får nog följa med så hon vänjer sig att vara där.

Ha en trevlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar