måndag 26 mars 2012

Pollen

Hejhej!
Det märks att våren har kommit fort i år för jag har åkt på den där förbaskade pollenallergin.. Usch, det är verkligen inte kul! Fick lov att åka hem tidigare från jobbet i Malung.
Om jag är pigg imorgon blir det jobb i Vansbro + att det kanske blir en sväng förbi en möbeltapetserare, spännande.
I helgen har det blivit jobb i lägenheten, vi håller ju på att renovera badrummet som sagt och jag skojar inte om det är damm, damm o damm överallt..! Jag kallar mig numer för självaste städhitler. 

Badrummet blev verkligen super fint. Före- och efterbild kommer framöver.
Jag ska även visa en hallmöbel som jag vann in på auktion, den har blivit vitmålad och handtagen har blivit nya. Nu ska vi fortsätta se lite hockey här och jag ska försöka bli frisk.

5 kommentarer:

  1. SVAR: Som det står på min bloggdesign-sida så gör jag endast blogg-designer åt blogg.se & webblogg.se. :)

    SvaraRadera
  2. Det ska bli spännande att se Johanna.
    Lena

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej tyvärr, gör bara blogg.se-designer.

    SvaraRadera
  4. Hallåhallå,
    så kul med en badrumsrenovering. Vad är det exakt som du gjort? Vill du visa upp det på Byggla.se? Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer :) Är du intresserad får du en liten bygglapresent!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera
  5. svar:
    men oj, tack så mycket! :) vad glad jag blir! kram

    SvaraRadera