torsdag 31 maj 2012

Cupcakes

Hej!

Här hemma är det full rulle, livet leker och dagarna bara springer förbi.
Idag ska jag fika med en kompis och sedan blir det en långpromenad med mamma, skönt!

Imorgon ska jag och Robert gå på restaurang och fira lite, jag har ju fått jobb och igår bokade vi utlandsresa till Teneriffa i Oktober - heela 16 dagar!! Vi åker tillsammans med mamma & pappa.
Ska bli riktigt roligt och för Robert blir det ju första gången att flyga, det kommer nog bli helt otroligt!
På lördag blir det grillning i Sätra för då ska vi fira mamma som fyller 53 år.

Iförrgår så bakade jag lite bröd och cupcakes, allt blev jätte lyckat! :)
Här kommer lite bilder:


 Fick jätte fina blommor av Robert eftersom vi firar att jag fått jobb, vilket känns så himla bra. Kan knappt vänta tills jag får börja :) Spännande och roligt ska det bli!

Hello Cupcake, boken där jag får min inspiration, jag gjorde saffranscupcakes med frosting!

Lite cupcakes och massa gott bröd

Jag älskar att baka! :)

Detta är brödet jag bakade, Torpesta-Limpa och Rågrussinbullar, MUMS!

1 kommentar:

  1. Oj vad fint och lycka till på nya jobbet.
    Kom och fika på ABF i Leksand idag det är öppet hus där och musik och prova på m.m.
    100-års Jubileum är det mellan 13.00-18.00
    Mycket pyssel som du gillar.
    Kram Lena

    SvaraRadera