fredag 24 februari 2012

Pizza kväll

Ikväll ska det bli pizzakväll här hemma, vilket ska bli riktigt gott :)
Blir även lite film, Arne Dahl - De största vatten.

Imorgon ska vi åka till Falun för storhandling och kolla på lite kakel till badrummet,
ska försöka ta lite kort så ni får se hur våra tankegångar går.
Frågan är bara vart vi ska bo när vi renoverar badrummet, eventuellt i mormors lägenhet men jag tror Robert är mer sugen på att checka in på hotell Sätra ;)

Jag är ett stort fan av tavellister och ljuslyktor och det blir en riktigt bra kombination. Jag brukar köpa tavellister på rusta och dessa ljuslyktor kommer faktiskt också från Rusta, dessa köpte jag i 3-pack på julrean för 7 kr/paketet. Vilket klipp va :)

Idag har jag fixat iordning mitt hår riktigt ordentligt men det åker nog ur om en vecka, det är så mycket jobb när man har löshår i och jag är inte riktigt den tjej som orkar lägga tid på håret men nu vet jag det till nästa gång..

Om en vecka kanske min allra bästa vän kommer hem från Stockholm!!! Har inte träffat henne sedan i höstas, 4 månader sen.. Känns konstigt, självklart har vi telefonkontakt men det är inte heller särskilt ofta men det ska bli underbart att träffa henne igen. She is my soulmate <3

Nu ska jag åka till min syster och hjälpa henne att hänga lite tvätt för de åkte till Idre idag över helgen sedan ska jag åka och hämta min älskade pojkvän på jobbet.

TREVLIG HELG

Love/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar